alweer een weekje voorbij! - Reisverslag uit Malelane, Zuid-Afrika van Joyce Ellermeijer - WaarBenJij.nu alweer een weekje voorbij! - Reisverslag uit Malelane, Zuid-Afrika van Joyce Ellermeijer - WaarBenJij.nu

alweer een weekje voorbij!

Blijf op de hoogte en volg Joyce

18 Augustus 2012 | Zuid-Afrika, Malelane

Lieve lezers,

De week zit er alweer op..
Gisteren afscheid genomen van Felix en Miriam, die vandaag weer terug naar Duitsland gaan. Over twee weken ben ik ook alweer terug in onze kikkerlandje en moet ik mij weer aanpassen aan m'n gewone leventje..
Ook heb ik gister weer aan m'n tas gewerkt! :-) en een bijpassend tasje gemaakt voor m'n make-up o.d. Zal morgen even een foto maken ;-)

Vrijdag zouden er mensen komen om het gras van het voetbalveld te maaien, want Christina en ik hadden donderdag de rommel opgeruimd :-). Maar helaas het blijft Afrika en de mensen zijn niet gekomen :@! Ik wil namelijk uitzoeken hoeveel het kost om het te asfalteren zodat het voor echt lange tijd goed blijft.
Ook zou er vrijdag een man komen voor de poort om alles door te spreken en hem definitief akkoord te geven. Maar ook deze man bleef weg.. Vermoeiend maar ondertussen ben ik eraan gewend dat dit normaal is hier. Ik wil alles alleen wel echt geregeld hebben voor ik wegga! Dus morgen maar weer erachter aan.

Verder heb ik vrijdag weer lesgegeven aan Themba, aangezien Christina naar het krugerpark was. Het blijft fijn om hem te zien werken, hij wil het echt begrijpen! Peace bood weerstand met de reden dat hij ziek was, dus gaf ik hem de keus of hij kon een half uurtje met mij gaan zitten en dan deden we een verkorte versie. Of ik maakte huiswerk voor hem voor beide vakken en dan moest hij dat in het weekend maken. Hij koos het laatste! Dus huiswerk voor Engels en geschiedenis voor hem gemaakt en ik ben heel benieuwd of het morgen af is.. Anders mag hij het eerst gaan maken ;-) want ja ik moet echt streng voor hem zijn, anders gebeurd er niet veel bij hem..
Na de lessen hebben Miriam en ik het Kado voor Laura en Felix afgemaakt. Ht is echt heel leuk geworden! Op een laken hebben we de kinderen hun hand laten afdrukken met speciale handverf en daarin hebben we hun namen geschreven. Mooi aandenken voor hen, nu ze hier een jaar met de kids hebben gewerkt. Helaas kon ik er gister niet bij zijn toen Miriam het aan ze gaf. Maar ik hoor morgen wel van Laura hoe ze het vind ;-)

Het zonnetje heeft ook ons weer gevonden, dus op naar het zwembad! :-)

Liefs, vanuit malelane

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 22982

Voorgaande reizen:

03 Juli 2012 - 01 September 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: