heerlijk dagje! - Reisverslag uit Malelane, Zuid-Afrika van Joyce Ellermeijer - WaarBenJij.nu heerlijk dagje! - Reisverslag uit Malelane, Zuid-Afrika van Joyce Ellermeijer - WaarBenJij.nu

heerlijk dagje!

Blijf op de hoogte en volg Joyce

15 Augustus 2012 | Zuid-Afrika, Malelane

Lieve lezers,

Vandaag was een heerlijke dag! Na twee dagen me niet helemaal lekker te hebben gevoeld met hoofdpijn enzo was vandaag toppie!
Ik heb net gezellig gegeten op het centrum met de andere vrijwilligers, behalve christina.. Het was echt leuk om zo laat nog op het centrum te zijn! Was een gezellig avondje en ik heb een Duits kaartspel geleerd! Wat ik jullie ook ga leren als ik terug ben ;-) in opdracht van mijn oh zo lieve Duitse vrienden hier :p daarna zijn we gezellig en vooral veilig met z'n vieren naar m'n huis gelopen.

Oke vandaag liep de ochtend zoals zo vaak hier in Afrika niet zoals ik gepland had :p ik zou sochtends Engels en wiskunde geven en had met Christina besproken dat zij de Engels les kon blijven geven aan Themba. Hij vindt het leuk en zo krijgen Themba en Peace op hun eigen niveau individuele aandacht! Ik vroeg Peace nog of het goed was dat we een kwartiertje eerder begonnen, want dan plande we het zo dat Christina klaar was met Engels met themba als ik klaar was met Engels en wiskunde.. Hij stemde in, maar om kwart voor elf was hij verdwenen! En Themba was nog in de kliniek dus hadden we geen leerlingen :p plannen gewijzigd want ik moest toch nog wat dingen regelen met de manager, die alleen eerst ook weg bleek te zijn. Maar ik had hem gevonden en heb het voetbalveld en de poort nogmaals besproken. We hebben een goedkopere manier gevonden via een ander bedrijf voor de gate, want de andere kon ik sowieso niet betalen. Morgen even de prijs doorspreken en kijken hoeveel ik kan besteden. Verder gaan Christina en ik morgen aan de slag met het voetbalveld! We gaan als eerste alle rommel opruimen die rondslingerde en dan kunnen de tuinierdames aan de slag! Ik heb er zin in! Nu nog een oplossing vinden dat het er over drie maanden niet weer zo uit ziet.. En dan wil ik ook nog eens alles geregeld hebben voordat ik terug ga! Ohjee tijd tekort :p nee hoor ik heb er vertrouwen in :-)
Met awesome travel is het ondertussen ook geregeld.

Ojaa! Nu vergeet ik bijna m'n oh zo trotse moment. Ik had jullie verteld over de wiskunde test vorige week.. Nu heb ik een jongen vorige week vaak geholpen en hem langzamerhand de logica van wiskunde in laten zien. Kwam hij vandaag uit school zooo blij en enthousiast opname afgerend met de boodschap 'it's amazing, I can't believe it!' dus ik wat, wat vertel me! Z'n beoordeling voor de wiskunde toets deze week was 97% v/d 100%!!!! Wauw! He did it! En ik was zoo trots! Hij vertelde me dat hij nog nooit boven de 50% had gescoord, wat was hij blij gelukkig en trots! :D

Slaap lekker allemaal! Alhoewel ik dit eigenlijk pas in de ochtend kan plaatsen ;-)

Heel veel liefs,
Vanuit Malelane

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 22983

Voorgaande reizen:

03 Juli 2012 - 01 September 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: