de bankjes! - Reisverslag uit Malelane, Zuid-Afrika van Joyce Ellermeijer - WaarBenJij.nu de bankjes! - Reisverslag uit Malelane, Zuid-Afrika van Joyce Ellermeijer - WaarBenJij.nu

de bankjes!

Blijf op de hoogte en volg Joyce

02 Augustus 2012 | Zuid-Afrika, Malelane

Lieve lezers,

Nog even een snel berichtje van mij, want ik wilde even met jullie delen dat de bankjes vandaag geleverd zijn! De kids vonden ze fantastisch en Grace (the big boss :p) stelde voor dat we onze namen erop zetten zodat ze ons altijd zou herinneren. So sweet! Dus dat gaan we morgen even regelen..
Ook heb ik vandaag een meisje heel blij gemaakt met schoolschoenen, want die van haar waren te klein en ze is gister voor het eerst naar school gegaan. Oh wat was ze blij, gelukkig en trots met haar nieuwe sokken en schoenen in haar maat!! Dat is zoveel meer waard dan geld! :D

Ik ga nu lekker naar m'n bedje en nog even wat Pilates oefeningen doen ;-)

Liefs uit Malelane!!!!

  • 03 Augustus 2012 - 09:08

    Ilonka Schuurman:

    Goedemorgen Joyce, de bankjes zien er heel mooi uit. Zo heb ik ze nog niet gezien in Nederland. Wij hebben houten . Maar die jij heb laten maken gaan wel heel lang mee hoor.
    En hoe gaat het met het vrouwtje. Is ze al bevallen? Spannend hoor.

    Veel liefs uit Nederland <3


  • 05 Augustus 2012 - 12:00

    Joyce Ellermeijer:

    Hoi Ilonka,
    De bankjes van staal gaan inderdaad langer mee dan die van hout, en dat was ook de reden voor mij om niet de houten te doen. Hoe duurzamer hoe beter voor hier :D
    De moeder van mijn gastgezin is op 1 augustus bevallen van een prachtige zoon! Ze zijn de volgende dag thuis gekomen en het is echt een schatje. Zoooo klein!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 22980

Voorgaande reizen:

03 Juli 2012 - 01 September 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: