Het pakketje - Reisverslag uit Malelane, Zuid-Afrika van Joyce Ellermeijer - WaarBenJij.nu Het pakketje - Reisverslag uit Malelane, Zuid-Afrika van Joyce Ellermeijer - WaarBenJij.nu

Het pakketje

Blijf op de hoogte en volg Joyce

01 Augustus 2012 | Zuid-Afrika, Malelane

Lieve lezers,

Gisteren was tot mijn verbazing het pakket van Ilonka bij het postkantoor gearriveerd!! De wandeling van het postkantoor naar amazing grace was met een pakket van 10 kilo behoorlijk pittig :p gister had ik geen tijd meer om het pakket te openen, want ik zou met de jongens weer gaan schilderen en helpen met het huiswerk. Maar vanochtend had ik alle tijd en wat zat het pakket vol! Met de babykeding kan ik mijn gastgezin vast heel blij maken, want die verwachtten elk moment een klein mannetje! De andere kleding heb ik op maat gesorteerd en ga ik straks, als de kids terug zijn uit school, verdelen. Het kleine meisje dat nog niet naar school gaat heb ik al een mooie nieuwe trui gegeven. En ze blijft trots herhalen 'blue,blue!' wat een schatje is het ook.
Toen de kids uit school kwamen mochten ze een voor een een shirt komen uitzoeken. Oh wat waren ze trots en gelukkig!! Ilonka, ik ga je hele leuke foto's sturen! Kan ze helaas niet publiceren vanwege de privacy van de kids. Ook is het klaslokaal vandaag helemaal afgeschilderd :D en.... Het eerste bankje is geleverd! Ik ga nu even skypen, maar hou jullie snel op de hoogte!

Liefs uit malelane

  • 01 Augustus 2012 - 21:24

    Ilonka Schuurman:

    Hoi Joyce, wat leuk allemaal. En er zat genoeg in de doos voor heel veel kindjes. Hebben ze toch even een verrassing van je gehad. En Lorenzo is ook blij dat het goed is aan gekomen. Hij zegt: stoer hoor hebben ze mijn kleding aan. En helemaal aan de andere kant van de wereld. Toppie.

    En het klaslokaal is ook helemaal klaar. Dat hebben jullie snel gedaan. En het bankje kwam dan ook op de juiste tijd aan. En dat allemaal op 1 dag. Nou dat gaat allemaal goed daar. De kinderen willen je niet meer kwijt.....hihihihi. Nou we zien de foto's gauw.

    Heel veel liefs en een hele dikke knuffel voor alle lieve kindjes daar.
    Doei doei Ilonka XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 22983

Voorgaande reizen:

03 Juli 2012 - 01 September 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: