op naar het krugerpark! - Reisverslag uit Malelane, Zuid-Afrika van Joyce Ellermeijer - WaarBenJij.nu op naar het krugerpark! - Reisverslag uit Malelane, Zuid-Afrika van Joyce Ellermeijer - WaarBenJij.nu

op naar het krugerpark!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

13 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Malelane

Lieve lezers in NL!

Mijn eerste werkweek zit erop.. Raar idee dat ik de kids nu 4 dagen niet zie, maar ook erg lekker dat ik nu even 4 daagjes voor mezelf heb :$
Ik vertrek vanmiddag namelijk naar het Krugerpark! Een excursie die vanuit Awesome Travel is georganiseerd :D

Het was een indrukwekkende week. De dagen op het project zijn zwaar en heftig, maar ook helemaal super want de kids geven je zoveel liefde!
Zo zijn ze helemaal enthousiast over het kaartspel pesten en spelen we dat nu lekker vaak :P Monopoly is ook favoriet, maar helaas kan ik mijn eigen concentratie daar niet lang genoeg bij houde :$
Gister heb ik mijn activiteit uitgevoerd, en heb ik met een paar kids een Nederlands nummer gezongen! Het is het liedje 'op een onbewoond eiland' geworden. Heerlijk nummer toch :P Na enthousiast rondvragen hadden we een groep verzameld. Helaas haakte er al snel kids af, want tja we hebben nou eenmaal een lastig taaltje. De kids die het wel volhielden hadden een trotse bigsmile toen we samen het refrein zongen! Daarvoor doe ik het :D

Nu ga ik even lekker wat eten, want ons eten is gebracht... :P

Liefs uit Malelane!

  • 13 Juli 2012 - 20:19

    Ilonka Schuurman:

    Hoi Joyce, de doos met kleding is onder weg. En er zit een kaart onder het A4 waar je adres op staat. Die kaart is voor jou.Je moet het wel even los maken , ik heb het heel goed ingepakt met heel veel plakband. De doos weegt 10 kilo. Iedereen kan het zien op facebook en ze vinden het heel goed wat je daar doet. En ik ben super trots op je. Ik krijg ook veel reacties op jouw foto die heb ik op mijn facebook staan.Ze zeggen allemaal RESPECT......goed he. Ik ben benieuwd wanneer je de doos krijgt. Ik heb ook je 06 van Zuid Afrika er op staan. Ik had je moeder vanmiddag even gebeld en ze vond het heel leuk dat ik het voor je deed. Als deze doos goed aan komt dan heb ik nog meer wat ik naar je toe wil sturen.
    Leuk dat je ook foto's van de kinderen maakt en waar je bent. Dan zien de mensen ook waar ik de kleding naar toe stuur.
    Veel liefs en heel veel dikke knuffels voor alle kinderen.
    Groetjes Ilonka XXX

  • 15 Juli 2012 - 09:47

    Papa:

    Hoi Joyce,

    Leuk om je bijzondere ervaringen te lezen. Veel plezier in het Krugerpark. Niet te dichtbij de leeuwen. Volgens mij ging zondagmorgen je mobieltje rond 7.53 uur spontaan bellen. Zonde van het geld dus kijk er even naar. Graag snel weer een berichtje.

    Liefs Papa

  • 16 Juli 2012 - 07:45

    Gerda Rijntjes:

    Hallo Joyce,

    Van het weekend zag ik de mooie foto's die je moeder op haar telefoon had. Leuk dat ik ze nu ook zie op je fotoboek. We zijn trots op je.
    Het lijkt me een hele mooie ervaring om daar te zijn. Heb je het leuk gehad in het Krugerpark?

    Liefst van ons uit Hooglanderveen, (waar het nog steeds geen zomer is), dus jij zit goed.

    René, Gerda, Jean-Paul, Michelle en Dominique Rijntjes

  • 16 Juli 2012 - 12:49

    Joyce Ellermeijer:

    @ Ilonka:
    Wat super dat je dit wilt doen en de kleding aan de kids hebt weggegeven!! :D
    Ben benieuwd hoelang de doos erover gaat doen, maar dat komt wel goed want ik zit hier nog wel even ;-) 10 kilo aan kleding :O Wat zullen ze daar blij mee zijn zeg!
    Ik maak inderdaad ook veel foto's van de kids, maar mag de kinderen niet zichtbaar op internet plaatsen. Vandaar dat ik de ene foto van je fb heb verwijderd :$ Hier op mijn weblog moet ik het zelf ook niet meer doen, maar ik wil zo graag laten zien wat ik nou echt doe.. :$
    Ik zal zeker een foto maken en plaatsen van de kids met de kleding :D dan zorg ik er wel voor dat hun gezichten niet duidelijk in beeld komen :P
    Vind het zo super dat er nu een doos met kleding onderweg is naar hier :D heb het al aan de andere vrijwilligers verteld en ze waren allemaal heel enthousiast en vinden het super van je!
    xxx

  • 16 Juli 2012 - 12:55

    Joyce Ellermeijer:

    @ papa:
    Wat leuk een berichtje van jou op mn weblog :-) Is het gelukt met de mailalert? En krijg je nu elke keer een berichtje als ik iets nieuws erop zet? :-)
    Het weekendje weg was fantastisch en erg gezellig met de andere meiden. Ik ga zo mn foto's en ervaring van het krugerpark erop zetten :D want we hebben de big five gezien! :D
    Ook was het heel bijzonder dat het toch weer anders was dan Kenia..
    Mijn mobieltje ging inderdaad uit zichzelf naar mama bellen :( Gelukkig had ik er niet veel beltegoed meer op staan, maar het was wel zonde. Nu blokkeer ik hem steeds, zodat het niet meer kan gebeuren!
    Liefs Joyce

  • 16 Juli 2012 - 12:58

    Joyce Ellermeijer:

    @ Gerda:
    Het is inderdaad een hele mooie en bijzondere ervaring hier. Het werken met de kids geeft zoveel liefde en voldoening. Ik heb ook al goede ideeen voor het sponsorgeld, want het is echt armoede op het project. Het krugerpark was echt heerlijk.
    Hoop dat het snel zomer wordt bij jullie ;-)
    xx Joyce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 22963

Voorgaande reizen:

03 Juli 2012 - 01 September 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: