bungeejump! - Reisverslag uit Graskop, Zuid-Afrika van Joyce Ellermeijer - WaarBenJij.nu bungeejump! - Reisverslag uit Graskop, Zuid-Afrika van Joyce Ellermeijer - WaarBenJij.nu

bungeejump!

Door: Joyce

Blijf op de hoogte en volg Joyce

14 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Graskop

Lieve lezers,

Ik kan het nog niet helemaal geloven maar ik ben net van 60-70m naar beneden gesprongen!! We kregen de kans om hier in het plaatsje Graskop een big swing te doen. Dat is toch een once in a lifetime chance?! Dus Nina en ik besloten om er samen voor te gaan! :D
Toen ik de gordels om kreeg en we aan de rand stonden dacht ik alleen maar 'waarom doe ik dit, ik ben gek?!' Maar we zijn gesprongen!! De eerste seconde was mn lichaam uitgeschakeld en vroeg ik mezelf af of ik nog wel leefde:P En toen was het alleen maar genieten en gillen voor ons leven :p it was amazing!!!!
Zoveel adrenaline toen we beneden stonden en genoten van de prachtige natuur en de sprong. We did it!!!!

Liefs uit Graskop

  • 16 Juli 2012 - 14:49

    Ilonka Schuurman:

    Whhhhaaaaaaa. Ik had 7 kleuren.........in mijn nek zitten. En onder aan zit dan meneer de leeuw te wachten op zijn lekkere hapje wat naar beneden springt. IK HAD DAT NOOIT GEDAAN. Stoer hoor van je.

  • 16 Juli 2012 - 20:11

    Mamma:

    wat stoer dat je dit gedurft hebt...mooie foto's, een ervaring om nooit te vergeten !
    xx mamma

  • 17 Juli 2012 - 13:42

    Judith:

    Respect meis, pff dat heet nu grenzen verleggen.

  • 17 Juli 2012 - 15:48

    Joyce Ellermeijer:

    Hihi heb inderdaad mijn grenzen verlegt! Het was zoo ongelooflijk stoer, fantastisch en doodeng :P Maar die adrenaline.. die had ik nog nooit zo gevoeld ;-)
    Een vriendin heeft een film gemaakt van alles en daarop hadden jullie mijn gezicht moeten zien toen ik me omdraaide xD Ik had echt doodsangsten! Maar er stond gelukkig geen leeuw op me te wachten beneden.
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 521
Totaal aantal bezoekers 22977

Voorgaande reizen:

03 Juli 2012 - 01 September 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: