olifanten!! - Reisverslag uit Malelane, Zuid-Afrika van Joyce Ellermeijer - WaarBenJij.nu olifanten!! - Reisverslag uit Malelane, Zuid-Afrika van Joyce Ellermeijer - WaarBenJij.nu

olifanten!!

Blijf op de hoogte en volg Joyce

11 Augustus 2012 | Zuid-Afrika, Malelane

Lieve lezers,

Vanmiddag begaf ik mij naar het rijke gedeelte van Malelane (door ons omgedoopt tot Beverly hills van malelane). Waar ik hartelijk werd welkom geheten door het personeel van rio Vista lodge :D heerlijk een middagje ontspannen en bijkomen met een gezond glaasje jus d'orange^^
Maar vandaag was anders dan de andere zaterdagen.. Ik was niet alleen aan het zwembad! Natuurlijk wel zonder Nina nu, maar er was een echtpaar die mij vroeg of ik het water al had geprobeerd. De man bleek heel toevallig ook uit NL te komen, dus even gekletst over hun reis en mijn verblijf hier.
Bij de bar aangekomen zag ik ook nog eens een hele kudde olifanten! Want ja deze lodge heeft uitzicht op het krugerpark! :O het blijft een prachtig gezicht om die immens grote dieren zo dichtbij te zien :D

Ik ga nu weer terug naar m'n gastgezin waar me waarschijnlijk een saai avondje wacht met gillende kinderen en een huilende baby, maargoed ik heb aardbeitjes, sinaasappels en chocolade
Dus ik kom m'n avondje wel door :P

Heel veel liefs vanuit het winterse zonnige malelane ;-)

  • 11 Augustus 2012 - 21:59

    José Ellermeijer:

    Wat leuk dat je een Nederlands echtpaar hebt gesproken, altijd fijn om weer even in je moedertaal met anderen een spontaan gesprek te voeren. Geweldig, ergens zwemmen en dan ook nog uitzicht op een kudde olifanten:-)
    Je hebt mooie plannen voor de kids in petto, een goed bespeelbaar voetbalveldje, een poort
    rondom het weeshuis, we zijn trots op je !
    Dikke kus van ons allemaal xxxx

  • 12 Augustus 2012 - 16:58

    Joyce Ellermeijer:

    Lieve mams,

    Het was inderdaad wel weer even fijn om mn eigen taaltje te spreken. De vrouw was trouwens Italiaans geloof ik, maar met de man heb ik gezellig en spontaan een gesprek gevoerd :P
    En dan ook nog de olifanten ^^!
    Vandaag ben ik aan de slag gegaan in het naaiatellier om een tas van luipaardprint te maken, en hij is nog aardig gelukt ook al zeg ik het zelf. Volgens Laura, het duitse meisje, was hij erg goed gelukt voor mijn eerste exemplaar en dan ook meteen een moeilijke variant :P
    Ik wil er een portemonneetje bij maken en dan heb ik een leuk setje voor thuis als aandenken aan deze mooie reis en ervaring.
    Morgen hoop ik dat ze aan de slag gaan met het maaien van het voetbalveld en ik moet awesome travel nog bellen over het geld dat ik nog van ze krijg. Dan kan ik de man van de poort namelijk groen licht geven voor het maken van de poort :D
    Betekent veel voor me dat jullie trots op me zijn :$ Want ondanks dat ik al een grote meid ben haha en naar de andere kant van de wereld ben vertrokken, mis ik thuis wel hoor!

    Knuffel en kus van jullie grote dochter en zus! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 10 Feb. 2012
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 22984

Voorgaande reizen:

03 Juli 2012 - 01 September 2012

Vrijwilligerswerk met Activity International

Landen bezocht: